Forever alone?

2019. június 13. - Dr.Heart

singlesad.jpg

Az első, tudatosan szingli generáció elérte a negyvenet hazánkban is. Vannak, akiknek ez semmit nem jelent, hiszen talán egész életükre tudatosan ebben az életformában látják a saját boldogságukat. Mások fordulóponthoz, válaszúthoz érkeztek. Az egyedül felépített csillogó élet (vagy éppen csak mérsékelten sikeres) készen áll, de sajnos üres a palota (és a szív is) így ezeknél a nőknél, akik nem köttették ki a szív képzeletbeli villanyszerelőjével, bizony megszólalt valami csengő. Nem mondom, hogy vészcsengő, attól függ, ki hogyan éli meg.

Most döbbennek rá sokan, hogy egyedül vannak és az egyedül (vagy hosszabb-rövidebb ideig melléjük szegődött útitársakkal) megélt majd két évtized után jó lenne már valaki, aki legalább egy kicsit hasonlóan gondolkodik az életről. Vagy az sem baj, ha nem hasonlóan, majd lesz valahogy...

Életutam során most egyre több ilyen nővel találkozom, nem egy közülük egyértelműen jelzi is, hogy velem el tudná képzelni a továbbiakat. Amikor beszélgetek ezekkel a nőkkel és kezdem megismerni őket, hamar rájövök, hogy miért is vannak egyedül egy, kettő, nyolc vagy éppen tizenéve. Pontosan azokat a tulajdonságokat látom bennük, amiket én (már) tudatosan kerülök egy nőben. Tény, hogy sok ilyen tulajdonság pont ahhoz kellett, hogy egyedül is fentmaradjanak a víz tetején, de a legtöbbjük ellenszenves. A baj ott van, hogy amikor évekig benne vagy egy szerepben, abból már nehéz kimászni. Mennyivel jobb lett volna valakivel építkezni, közös jövőt építeni, ami nem a megalkuvásról szól, mint azt sokan hiszik, illetve nem kell, hogy arról szóljon. Erre sokan nem jönnek rá, csak most, amikor már majdnem késő.

Ezek a nők, akik már ilyen formán elértek valamit, óhatatlanul ugyanúgy magasabbra teszik a mércét, mint akármelyik másik nő. A sikeres, egyedülálló férfiak száma viszont véges, így nem fog jutni minden magányos, késő harmincas nőnek sármos, befutott pali. Az ilyen palik nagy többsége amúgy sem a megkeseredett, bekeményedett harmincnyolc éves szingli nőkre vágyik, hanem vagy alkalmi kalandokra (amelyek egy sikeres, igényes palinak még bőven érkeznek 35 fölött is) vagy pedig megállapodásra és befogadásra képes nőre, aki lehet, hogy nem első osztályú bőr, lehet, hogy nem Versace napszemüvegben feszít, meg Gucci táskával, de képes a gondoskodásra, jelentsen ez bármit is és nem egyedül tervezi leélni a további évtizedeit. Akinek lehet adni, aki mellett a férfi is férfi tud maradni, nem pedig egy kiherélt, szerepétől megfosztott visító eunuch, sem pedig egy szívtelen, érzéketlen barom, akinek a testéből az összes jóérzés távozott a vízzel együtt a nagy gyúrás közepette. Ez a tény magyarázhatja az "Elfogytak a rendes férfiak!" felkiáltás mögött álló, téves elképzeléseket is. Maradnak a társkereső applikációk, amikről lásd többi posztom.

Én nem akarok senki kész életének az utolsó építőkockája lenni, cseresznye a tortájának a tetején lévő tejszínhabon, ne legyetek ti sem! Töltsétek olyan nőkkel az időtöket, aki képes adni is, nemcsak elvenni; aki tudja, hogy az együtt töltött, boldog évtizedekért ugyanúgy meg kell dolgozni, mint a házért, úszómedencéért, kocsiért, külföldi utakért. Akiknél maga a torta lehettek, melyre a következő emeletet már együtt sütitek.

A bejegyzés trackback címe:

https://ferfisziv.blog.hu/api/trackback/id/tr9014885364

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dread Naughty 2019.06.14. 15:19:54

Nem kell sajnálni ezeket a nőket.
Ők is tudatos döntéseket hoztak egész életükben, amelynek volt igen sok pozitív hatása, szóval ne lágyuljon meg senki szíve, csak mert most halmozottan inkább a negatív hatások jönnek majd sorra.
Ilyen a női lét: fel sem fogják, mert túl éretlenek még akkor. mikor bekövetkezi a kéretlen "jó", hisz a formás segg, a sima bőr és a szopós száj a természet ingyenes ajándéka számukra, csak hát rövid időre kapják meg ezeket a toolokat. Ők, ha elhitetik magukkal, hogy mindez örökké az övék lesz, ezzel mindig fognak tudni pashee-t fogni, azért senki más nem felelős, csakis ők maguk.

Brix 2019.06.14. 15:41:37

A tudatosan szinglik száma élenyèsző, mert alapvetően minden normális ember vágyik egy társra. Azok viszont akik irreális elvárásokat támasztanak- miközben maguk nem tudják azokat az emberi kvalitásokot hozni, amelyek vonzóvá teszik az embert - nem találnak társat. A kor előrehaladtával ez csak fokozódik: egyre több lesz az elvárás , miközben egyre inkább önzőbbè, egositábbá, nárcisztikusabbá válnak a " szinglik". Különösen hölgyek esetèben jellemző, hogy teljesen elszakadnak a való világ realitásaitól, ès hibásan ítèlik meg lehetősègeiket, pl a szociális mèdiából kapott torz tükörkèp miatt...Többek között ez az egyik oka , hogy a korosztályukból való " alfa" hímek a ( mèg) kevèsbè problèmás huszonèves korosztályt keresik. Megfelelő partner hiányában 40 èves szingli nők is ráálltak a huszonèves fiúk vadászgatására, akiket szeretőnek tartanak, az alfa fèrfiakhoz hasonlóan...A nagy többsèg - nevezzük " bèta " fèrfiaknak- közepes megjelenèssel ès egzisztenciával meg nem talál társat ,a mert korosztályokban a nők megveszekedett álmodozókká váltak...Sok olyan "bèta" fèrfit ismerek, akik itthon nem találták társat ebben az eltorzult rendszerben, de Dèl- Amerikában vagy Ázsiában azonnal társra leltek...A kènyszerű szinglisègből sok embernek ez lesz a kivezető út , ès nem a tolvaj társkereső oldalak hamis profilokkal feltöltött világa...Vagy meg kell nyitni a fejlődő országok fiatal női előtt a bevándorlás lehetősègèt, mert az új A merciben pöffeszekedő, karrierista , csak magával foglalkozó közèposztálybeli nőkkel nem lehet megoldani a nèpedèsi problèmákat...

Sjudit84 2019.06.14. 15:56:00

@Dread Naughty: A szingli nők nem azért maradtak szinglik eddig, mert azt gondolták, hogy bármikor tudnak a kinézetükkel pasit szerezni. Fogalmi zavarban vagy. Azért maradtak egyedül, mert nem találtak megfelelő párt és nem akartak megalkudni. A blogposzt arról szól, hogy csak ők élték meg ezt valószínűleg megalkuvásnak és ennek most megihatják a levét. Amivel mondjuk nem értek egyet, de az egy dolog.

Ilyenkor mindig előkerül az, hogy ezeknek a nőknek irreálisak az elvárásaik és ők maguk meg semmi olyat nem tudnak nyújtani, amit cserébe szeretnének. Eléggé általánosítás.

Csak a saját példámmal tudok élni. Voltak párkapcsolataim huszonévesen. Kétszer lett volna lehetőségem házasságig elmenni valakivel, de felismertem, hogy hosszútávon nem működne a kapcsolat és úgyis csak válás lenne belőle (egyik férfi megcsalásra való hajlamossága miatt, a másik pedig igencsak szeretett inni). Huszonéveim végén azt mondtam, hogy jó, akkor most nem látok olyat a környékemen, aki érdekelne, inkább ráállok a karrierre, tanulásra, tovább is képeztem magam, stb.

Harmincasként én is már csak a társkereső oldalakon tudtam ismerkedni, addigra a korombeli férfiak már mind X ideje házasok vagy elváltak voltak. A társkeresők tele vannak velem egyidős, különélő/elvált/még otthon élő pasikkal, akik - amíg én szingli voltam - valamilyen házasságban éltek, csináltak gyereket, de 5-7 év után rájöttek, hogy nem jó a házasságuk. Van, amelyik már elintézte a múltját és normálisan elvált, mielőtt egy ilyen oldalra feljön, többük azonban nem.

Most akkor válasz egy ilyen felhozatalból, plusz persze fogadd el, hogy ezen férfiak nagy része már túlvan a reprodukción és nem akar még több gondot (gyereket), te viszont az övét megkapod részmunkaidőben. :)

tiboru · http://blogrepublik.eu 2019.06.14. 16:09:11

Ó, a "tudatos szinglik" zöme csak egy hangzatos, önáltató eufemizmust keres a tartós párkapcsolat létesítésére alkalmatlan személyiségéhez. Olyan ez, mint a "poliamória" szót használni a válogatás nélküli promiszkuitásra. Ez is jobban hangzik ugye, elvégre ő nem kicsapongó, csak hetente kétszer másba szerelmes néhány napig, esetleg hónapokig párhuzamosan hat-nyolc-tíz másikba :-D

moonshadow 2019.06.14. 16:44:33

Negyvenes korban már jó esetben megvan a kész egzisztencia, kialakult szokásokkal, amin nehéz változtatni. Többnyire már csak összejárnak az emberek némi intimitásért, kinek mit jelent ez, aztán mindenki hazamegy a saját világába és onnan viberezik a másiknak valamiféle kapcsolatot imitálva.
Csodák nincsenek, az életreszólót nem negyvenes korban kell keresni.

Brix 2019.06.14. 16:45:35

@Sjudit84: Aki nem kèpes kompromisszumot kötni, ha úgy tetszik : " megalkudni" , az nem fog soha társat találni...Az örök szinglik sok esetben kèptelenek felismerni, hogy igenis vannak jó kompromisszumok az èletben , így elszalasztják a jó lehetősègeket, vègül, miután minden potenciális lehetősèget kiszelektáltak, nem marad senki...Miközben az idő telik, a biológiai óra ketyeg, így az elvárt " alfa " típusú egyedek egyre kevèsbè fognak èrdeklődni...A legjobb ha mindenki visszatèr a való világ realitásaihoz...Olyan a társkeresès , mint a piac: ha valaki irreális árát szab magának, akkor valószínű, hogy nem fog kelleni senkinek...Vègül - az idő előrehaladtával- az árú már nem fog kelleni senkinek ...A reális áron kínált jó árut azonnal megveszik, sőt, kapkodnak èrte, a problèmást, drágát senki sem veszi meg...Az örök szinglik az irreális áron kínált , problèmás árunak felelnek meg..

Ad Dio 2019.06.14. 17:02:23

@moonshadow:

Így.

És ez igaz férfire, nőre, lmbtq-ra...

ⲘⲁⲭѴⲁl ⲂⲓrⲥⲁⲘⲁⲛ ⲔöⲍÍró · http://bircahang.org 2019.06.14. 17:08:07

Nekem is van több korosztályombeli ismerősöm, haverom (ma 51-54 évesek mind), akik annak idején sokat kritizáltak, hogy milyen hülye voltam 19 évesen házasodni, mert ők majd várnak az ideális pillanatra. Aztán addig vártak, hogy már késő lett.

Visceroid 2019.06.14. 17:35:21

"Az egyedül felépített csillogó élet"

Örülök neki, hogy egyeseknek van idejük ilyesmire. Másoknak viszont dolgozni kell. Látástól vakulásig. Nincs idő magánéletre, Orbánisztánban meg pláne nem mert fizetni kell az ezerféle fizetnivalót, amit a kormány ránk sóz.

Buchhalter 2019.06.14. 17:45:24

@Sjudit84: pont az ilyen nőket nem sajnálom mint amilyen te is vagy. Direkt későn nősültem: 38 évesen.Kiéltem magam és most boldog vagyok a párommal.Mi is veszekedtünk de végül összecsiszolódtunk. Szerintem a hiba a te készülékedben van : vagy nem tudsz ellazulni ,vagy van egy elképzelt ideálod ami megint csak hátráltat a társ megtalálásában. Én a párommal tök lazám jöttem össze.Nem vártam az egésztől semmit .Ennyi.

Oatmilk 2019.06.14. 17:47:01

Ha jól sejtem, ott van a kutya elásva, hogy a poszt toló a 40es nőket már nem óhajtja, de a hasonló kvalitású 30as nők pedig őt nem óhajtják.
Bármilyen elképzelhetetlen, van az a kompromisszum, amit az ember lánya nem köt meg, és kész. Ha van egy szuper belvárosi ingatlanod, ami 200 milliót ér, nem adod el 50 milláért csak azért, mert neked egyedül nagy és senkinek nem akarja kifizetni az árát. Még mindig jobb egyedül lakni benne, mint azon gondolkozni, hogy elherdáltad. 40 évesen a szingliség is ilyen. A hűtlen/függő/előnytelen külsejű/nem okos férfiak mondhatják, h irreálisak az elvárásaink és egyedül fogjuk feldobni a pacskert. Ki tudja. Az biztos, h nem velük :)

Brix 2019.06.14. 18:41:11

@Oatmilk: Minden(ki) annyit èr, amennyit adnak èrte a valós (hús)piacon...A 200 millás ingatlan , valószínűleg nem èr 150- et sem, mert ilyen áron meg sem kèrdezik, olyan távol áll valós, piaci èrtèkètől...Az örök szinglik mind defektesek, mert nem jól ítèlik meg a lehetősègeiket: mindig sokkal okosabb, szebb, gazdagabb társat keresnek ,mint amilyet megkaphatnak..Ráadásul , túl önzők, hogy adni tudjanak , amivel kompenzálják hiányosságaikat...Kb.a 38-40 èv a határ, nők esetèben : akinek addig sikerül, mèg lehet esèlye családra, utána már nem nagyon, mert lejár a biológiai termèkenysèg ideje. A szingli nőnek legjobb ha 30-35 èves koráig megtesz mindent, hogy pár találjon. A fèrfiak esetèben kb 5- 10 èvvel magasabb èletkor mèg jó, de azèrt a kor náluk is számít ès az egzisztencia nem kompenzál teljesen...A lènyeg: el kell fogadni azokat a lehetősègeket amelyeket az èlet kínál, ès abból kell választani, nem örök álmodozókènt, szinglikènt feladni a páros èlet örömeit! Akkor is , ha minden kapcsolat kockázattal jár, ez az "èlet rendje"- nem pedig a várni az " igazira" , olyanoknak , akik nem is " igaziak" ...

steery 2019.06.14. 18:42:23

A magányos emberek főleg amiatt paráznak, hogy öregkorukra egyedül maradnak, senki sem fog törődni velük, senki sem gondoskodik róluk, nem ápolja őket, nem lesz társaságuk vénségükre és egyedül, elhagyatva fognak meghalni. Mintha bizony nem lenne minden ember totál egyedül, amikor szembenéz a halállal, ami nem csoportos kaland, hanem abszolút személyes ügy.
A legtöbb ember egyszerűen nem jó társaság más emberek számára, ezért van egyedül. Azt ugyanis sehol nem tanítják (iskolában meg pláne nem), hogyan legyél jó társaság, pláne életre szólóan mások mellett. Rosszul csinálni meg mindig könnyebb a dolgokat, mint jól, mert elszúrni ezerféleképp lehet egy szitut, jól csinálni meg csak 1-2 féleképp.

Bicepsz Elek 2019.06.14. 18:48:34

A dolog sokkal bonyolultabb, minthogy egyeni dontes legyen. A varosias tarsadalmakban kevesebb a hazassag es a gyerek, a falusiasokban meg sok. Egyebkent el kene felejteni, hogy a hazassag orokre szol. Tart amig tart(amig megtalalja benne x y az igenyeit), oszt lesz masik vagy nem ha mar mast keres. Aki 2x hazasodik az 2 eletet el ha ugy vesszuk.
Egyedul lenni sem tragedia, ha valakinek igy alakul az elete, meg a csalad sem mindig a szeretetrol szol(pl. a kolkek ra se nyitjak x y ra az ajtot).

erkölcsi hulla 2019.06.14. 18:50:40

Haljanak csak ki. Természetes kiválasztódás

fénycsepp 2019.06.14. 19:21:15

Arról senki sem beszél, hogy van alternatív megoldás is, ld olyan párok, akik évek óta együtt vannak, de nem laknak együtt, számukra csak az úgynevezett minőségi idő a fontos: ezt értse mindenki ugy, ahogy akarja :). Szerintem az a nő, aki ideális férfit szeretne, nem is szeretne igazán párt; nem hiszem, hogy sok van ebbol :). Es ha van, akkor mi van? Semmi.

Dr.Heart 2019.06.14. 19:43:43

@Oatmilk: Szerencsére ilyenről nincs szó. Nekem nem a kor számít (egészséges keretek között), hanem a hozzáállás.

Oatmilk 2019.06.14. 19:48:49

@Brix: Pont ez a lényeg, hogy nem kötelező elfogadni. Ha csupa nem elég vonzó férfiből/nőből lehet választani (pl mind alkohilista egy faluban, és nincs lehetőség elköltözni - ez csak egy példa), szerencsére ma már nem kötelező az egyikhez mindenképp hozzámenni.

Oatmilk 2019.06.14. 19:53:09

@Dr.Heart: Úgy éreztem, hogy elég fontos szempont volt az életkor a bejegyzésben. Minek vesztegeted az idődet erre a generációra, ha ennyire negatív a tapasztalatod? Ha olyan kiválóak lennének az egyéb lehetőségeid, ez a poszt nem született volna meg. Feltéve, hogy nem ilyen posztok írásából élsz :)

szepipiktor 2019.06.14. 20:06:52

Boldogan éltem meg ennek a generációnak a megjelenését, így tudom, az itteni vélemények tévesek.
A szinli (és a metrószexuális) életforma valójában a multik jól megtervezett marketingje, a fiatal sokat dolgozik, sokat keres és az el is költi, azaz fogyaszt.
Emlékszem, a környzetemben rengeteg 26-28 éves szingli volt, idősebb független féfiként akkor raboltam közülük, amikor csak akartam.
Mert átvették a féfiszerepeket is, akkor indult, hogy ők is lementek este a szórakozóhelyekre, ittak, berúgtak, szexre szedtek fel férfiakat - pont ahogy addig a férfiak.
Időközben ráépült az egészre az aktivistavilág, azok is arra ösztönzik őket, hogy nem kell férfi, nem kell alkalmazkodni, azt csinálhatnak, amihez kedvük van.
Csakhogy a biológiai óra ketyeg, mára rengeteg 40-es van, aki magányos, de még mindig nem vált, igaz nem is tudja, hogyan kellene.
A fiatal fickóknak csak egy esti dugásra kellenek, a nekik való normális férfiak meg már döntően elkeltek, hiszen azért a nők többsége normális.
Szóval ennek a keserű halmaznak az 50-es, független, már lenyugodott és bölcs férfiak lennének az alternatíva, persze ha még akarnak valamit az élettől.
Én nem sajnálom, őket, mert közöttük élve láttam, hogyan égetik el a legszebb korszakukat, a valódi kapcsolatok helyett a bokszolás, a berúgás, a szabadszex volt a napi életük.

2019.06.14. 20:33:04

Szerintem nagyon sok ilyen túlkoros szingli esetében a háttérben súlyos, feldolgozatlan pszichológiai terhek vannak.

Kívülröl minden oké, van munkája, bejár dolgozni, van lakása, mosolygós képeket tesz ki a facebookra- csak éppen az összes emberi kapcsolata nagyon problémás- és ezt sokszor már a gyerekkorból hozzák.

Általában generációk óta halmozódó lelki problémákkal küzdő, egészségtelen családi rendszerekben nőnek fel, sok gyerekkori traumát és komoly, feldolgozatlan lelki sérüléseket cipelnek.

Anszurd módon azoknak van szerencséje, akik valamikor az életükben nagyon megroppannak és emiatt kénytelenek szembenézni a saját belső démonaikkal.

Akik ezt még éppen megússzák, ugyan általában nincsenek túl jól, de mégis, napról napra valahogy "elketyeg" a rendszer, azok járnak hosszú távon rosszabbul, mert hazugságok között, szorongva, magányosan élik le az egész életüket.

Dr.Heart 2019.06.14. 20:33:12

@Oatmilk: Az életkor annyiban volt fontos, hogy most éri el a negyvenes kort a nagy része ennek a korosztálynak, ehhez kötöttem, illetve ezeknek a nőknek egy része mégiscsak szeretne valakit maga mellé, csak valahogy nem jól állnak hozzá, ezért nem jön össze semmi normális. Sokukkal van alkalmam beszélgetni, normálisan állok hozzájuk, be is próbálkoznak. Azt igyekeztem összefoglalni, amit látok, hallok tőlük. Panaszra nincs okom, rengeteg olyan nő is szaladgál a 35-40-es korosztályban, akik szeretnének tovább építkezni, de ezt már társsal tennék.

2019.06.14. 20:53:42

Az indexes felvezetés alapján arra számítottam, hogy kapok egy kis önkritikával megfűszerezett írást az egyedülálló 40 körüliekről: férfiakról és nőkről.

Erre megint mit toltak a képembe? Egy negyvenhez közeledő hapsi arról álmodozik, hogy végre elkezdi felépíteni az életét egy nővel. A kínzó gondolatot, hogy ehhez már talán túl késő, pedig azzal hessegeti el, hogy kivetíti azt a nőkre.

És ilyen hapsikkal van tele a blog.hu. Uncsik vagytok már, de nagyon.

Almandin 2019.06.14. 20:54:57

@szepipiktor: Ez azért bonyolultabb kérdés. A férfiszerep átvételén is mindenki mást ért. Az esténkénti berúgás és promiszkuitás nem feltétlenül ez. Sok férfi nem alkoholizál és nem szexel fűvel-fával. Egy mai emancipált nő képes az öneltartásra, önálló életvitelre, de ez nem feltétlenül jelenti azt, hogy szabados életvitelű. Bár lehet, hogy te olyan környezetben mozogtál, ahol ez volt a módi.
Akik a 40-es éveikben egyedül vannak, azok háta mögött nem ritkán több huzamos kapcsolat, vagy házasság is van. Vannak szűz nők is (nem is olyan ritka). A jelenség mögött a mai kapcsolatok nagyobb bomlékonysága is jelen van.

Almandin 2019.06.14. 20:58:56

@croc: Jó meglátás. Ugyanis akiknek elváltak a szüleik (nagyon gyakori ez a mai 40 körülieknél), vagy azt látták, hogy a szüleik ugyan együtt maradtak, de rossz házasságban, azok rossz mintákat láttak otthon. Ez felnőtt korban kötődési zavarokhoz vezethet. Nyilván nem minden szingli esetében ez az ok, de ez is belejátszik.

Almandin 2019.06.14. 21:10:05

@Brix: Azt én is észrevettem évek óta, hogy a mai emberek többsége elszállt igényekkel jön a társkeresés során. Ez a fogyasztói társadalom és a megnövekedett lehetőségek hatása. A filmipar ontja az olyan filmeket, amik tele vannak agyonkozmetikázott, szépségverseny-nyertes nőkkel és extrém jóképű férfiakkal. Emiatt az átlagember vonzereje drasztikusan csökken, sokan meg nem veszik észre, hogy esélyük sincs filmsztár-szerű embert találni. Másrészt ma a legtöbb ember nincs bezárva egy faluba élete végéig, ahol maximum pár tucat emberből lehet választani, elköltözni esélytelen. Emiatt sokan túlbecsülik a valós lehetőségeiket.
A keleti feleségimportról annyit, hogy az ilyen kapcsolatok többsége nem vonzalomból köttetik, hanem kölcsönös kihasználásról szól. A nő kap egy gazdagabb férjet, mint amire otthon van esélye, a férfi meg egy kussoló, engedelmes cselédet, aki nem szereti, de csinos. Ha nekik ez kell, egészségükre, de boldogok nem lesznek, legfeljebb csak akkor, ha nagyon sivár lelkiviláguk van.

Dr.Heart 2019.06.14. 21:35:14

@Sally and Billy: Nem tartozom a forever szinglik közé és az életemet is hellyel-közzel felépítettem. Túl vagyok házasságon is, hosszú és szép kapcsolaton is, szeretőkön, kalandokon. Ez a poszt csak tapasztalat,
- de ettől még érdekes embereket ismerek meg az ő személyükben is, hiába képtelenek néhányan a kapcsolódásra
- de ettől még nem egyszerű 35 után találni valakit, akivel építenéd tovább

Dr.Heart 2019.06.14. 21:36:21

@Sally and Billy: ha már itt tartunk, miért lenne késő bárkinek is? Sosem késő, nem hiszek ebben.

Wildhunt 2019.06.14. 21:37:44

@Brix: a szingli az, aki addig vár az igazira, míg az igazi már mással él.

2019.06.14. 21:57:27

@Dr.Heart: "Erre sokan nem jönnek rá, csak most, amikor már majdnem késő."

Ezt nem te írtad?

2019.06.14. 22:06:20

@Dr.Heart: "Erre sokan nem jönnek rá, csak most, amikor már majdnem késő."

Ezt nem te írtad?

dr. mesterséges színezék 2019.06.14. 22:20:03

@Buchhalter: Önsorsrontó perfekcionizmus.
Miközben azért tisztában van vele, hogy senki sem tökéletes, és ha saját magával találkozna, az se volna elég jó az ő tökéletességében.
Mindegy, sok boldogságot hozzá!

Oatmilk 2019.06.14. 22:21:53

Nehéz ebből a posztból kihátrálni azzal, hogy nem is úgy értettem :)

Dread Naughty 2019.06.14. 22:30:59

@Sjudit84: "A szingli nők nem azért maradtak szinglik eddig, mert azt gondolták, hogy bármikor tudnak a kinézetükkel pasit szerezni. Fogalmi zavarban vagy. Azért maradtak egyedül, mert nem találtak megfelelő párt és nem akartak megalkudni. A blogposzt arról szól, hogy csak ők élték meg ezt valószínűleg megalkuvásnak és ennek most megihatják a levét. Amivel mondjuk nem értek egyet, de az egy dolog."

Válasszuk ketté az önigazoló dumát és a vélelmezhető valóságot, mert ugyebár tudjuk, hogy nem létezik olyan nő, aki bevallaná, hogy neki túl magasak az elvárásai/indokolatlanok az igényei/ő nem tud eleget nyújtani/ő nem elég szép a piachoz képest/ő nem elég jó az ágyban,stb.
Mindig relativizálnak maguknak valami magyarázatot, langymeleg önigazolást.
Szóval az önigazolás az a nyíltan be nem vallott vélekedés, hogy neki csak akarnia kéne és akkor máris lenne(tudod, a minden ujjára egy), de ő éppenséggel nem akarja, mert ő a legjobbra vár.
Mindeközben persze amit kifelé mond, az egész más: a férfiak a szarok, ő viszont nem alkudik meg az ennyire szar felhozatallal,stb.
Szóval a fentebbi két dolog nem egymást kizáró jelenség, hanem ugyanazon jelenségnek két külön magyarázata. Tudatos választás vs. sodródás.

"Most akkor válasz egy ilyen felhozatalból, plusz persze fogadd el, hogy ezen férfiak nagy része már túlvan a reprodukción és nem akar még több gondot (gyereket), te viszont az övét megkapod részmunkaidőben. :)"

De hisz, ahogy ezek a férfiak gondolkodnak, az teljesen logikus és érthető.
A válaszom az, hogy 20 évesen kellett volna normálisan párt választani. Hogy az mit takar pontosan? Hát azt, amit megalkuvásnak csúfolnak a nők úgy általában.
Elvégre ha belegondolsz, te valamiért próbáltad forszírozni a kapcsolatot a piással és a félrekúróval is, próbáltad beleerőltetni az álmaidba ezeket az alakokat, csak volt annyi intelligenciád, hogy időben nemet mondtál végül rájuk, így nagyobb baj nem lett.
Ettől még messze nem hiheted magad jó választónak, hiszen gondolom a magasság, a nagy farok, a jó duma, a sixpack vagy a faszomtudjami volt az, ami miatt ragaszkodni akartál hozzájuk, noha egy hasonló cipőben járó nő esetében, ahol nem vagy érzelmileg bevonódva, ugyanilyen esetben rávágnád, hogy azonnal tipli, ne is mérlegeljen, miért is gondolkodik egyáltalán?
Szóval egészen pontosan azt a "faszomtudjamit" kellett volna elengedned a pártaláláshoz és pont akkor, mikor még kívánatos voltál a piacon.
Sajnos azonban a társadalmunk nem tanítja ezt meg a nőknek. A nőkkel el van hitetve, hogy ők bármit megkaphatnak, mert megérdemlik és pusztán csak ezért: mert megérdemlik.
Aztán ahogy elmúlik a szépség és a melleket végül legyőzi a gravitáció, már hiába okosak, hiába alkalmazkodók és hiába mernének már kockáztatni is. Amit nyerhetnek, közel sincs már ahhoz, amit nyerni szeretnének.
A társadalom bűne az, a mi bűnünk az, hogy nem tanítjuk meg a nőket arra, hogy hogyan, miként és mikor válasszanak, hanem hagyjuk őket elkurvulni a facebook, az insta és a tinder háromszogében.

Oatmilk 2019.06.14. 22:42:36

@Dread Naughty: Rendben. A házasságok hány százaléka végződik válással? Attól még, hogy valaki 20 évesen megházasodik, pont úgy elveszíti a hamvas szepségét, mint aki nem. A pasik pedig simán tipliznek. Mivel jobb 40 évesen elvált nőként x gyerekkel pasit hajkurászni, mint szingliként gyerek nélkül? :) Több olyan pasival is randiztam, aki akkor vált az asszonytól, mikor a legkisebb gyerek még csecsemő volt. Persze erről a személyes találkozó előtt mélyen kussolt. Száradna le az ilyennek...
Ez a húsz évesen kellett volna egy sz.r, használhatatlan duma és egy orbitális hazugság is.

kolomparlole1114 2019.06.14. 22:53:38

@Sjudit84: "Azért maradtak egyedül, mert nem találtak megfelelő párt és nem akartak megalkudni"

Pont erről beszélt ő is, a herceg fehér lovon az lehet hogy nem megalkuvás, de irreális elvárás.

kolomparlole1114 2019.06.14. 22:57:55

@Sjudit84: "már túlvan a reprodukción és nem akar még több gondot (gyereket), te viszont az övét megkapod részmunkaidőben. :)"

Ugyanez van az utánfutós nőkkel is. Csak míg a férfinál nem lóg a nyakán, mert mindig az anyának ítélik a gyereket, még akkor is ha full alkalmatlan, addig mi egy nővel valóban megkapjuk a kakukktojást, aki állandóan ott lóg a nyakán. Ezért az utánfutó nagyjából kizáró ok is. Ezért nem kell széttenni a lábatokat minden arra járó baszógépnek. Az utánfutót valszeg majd ő fogja felnevelni. :)

csakférfi 2019.06.14. 22:58:21

@Oatmilk:
Óóó......
Hűség...becsület...szerelem...hit....bizalom...jóban-rosszban míg a halál el nem választ.
Nekem valóság...és a feleségemnek...ő 50 én 52
A szingliknek.....a posztnak "közhely".
Üres frázisok...oedig egy bolygón....egy országban. Világban élünk.....mégis fényévekre vagyunk egymástól.
A poszt... csak egy "melldöngető" rivalizáló ember.
Sem több sem kevesebb.

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:00:59

@Visceroid: Lóvésabb szakmát kellett volna tanulnod.

Oatmilk 2019.06.14. 23:01:01

@kolomparlole1114: És ha az a bszógep történetesen a 20 évesen választott férj volt, akivel őszintén elhitted a jóban-rosszban holtodiglan-holtomiglant, csak épp hajszál került a gépezetbe? :D

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:05:09

@Oatmilk: De mással se. Jó nőből is van rengeteg, a jópasik akiknek az ilyeneket levakarni nehezebb mint felszedni, azok nem fognak a kedvedért megváltozni, kompromisszumot kötni, főleg nem pénzelni téged, mert dugás után ott a következő 3 aki csak arra vár hogy megint álljon a lompos és most ő ülhessen rá. Persze mindegyiknek az az álma hogy majd ő betöri a jópasit, és meglesz a főnyereménye, de hát az ilyen naivákon olyan jót szoktunk utólag röhögni. Főleg amikor még próbálkoznak, vagy dühöngenek sms-ben amiért lapátra kerültek. :)

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:06:08

@Oatmilk: Szar ügy, de nem tudom sajnálni. Ha nekem tette volna szét a lábát, akkor talán, de mivel nem, ezért jó érzés a káröröm. :)

Oatmilk 2019.06.14. 23:09:00

@kolomparlole1114: Itt a félreértés egyik része. Miért kellene bárkit pénzelni? Kiválóan el tudom tartani magamat, köszönöm, nem kell más pénze.

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:10:12

@steery: Ilyen alapon a legtöbb ember szingli lenne, de mégis az van hogy a szingli a ritkább fajta. Még az ilyen rendőrnő gyilkos pécsi cigány féléknek is van (volt) nője, pedig az aztán tényleg a legalja.

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:10:50

@Oatmilk: A legtöbb kollégádnak viszont nagyon is kell. Sőt, leginkább csak az.

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:12:24

@Bicepsz Elek: "meg a csalad sem mindig a szeretetrol szol(pl. a kolkek ra se nyitjak x y ra az ajtot)"

Nyilván oka van annak is. Talán a szülőnek is kellett volna tennie azért hogy a gyerek egyáltalán szóba akarjon állni vele. Amilyen az adjonisten, olyan lesz a fogadjisten.

Oatmilk 2019.06.14. 23:13:18

@kolomparlole1114: Ezért (is) kell beszélgetni dugás előtt ;)

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:13:33

@Oatmilk: Nem, de utána picsogni se kötelező hogy nincs egy normális pasi se.

Oatmilk 2019.06.14. 23:15:55

@kolomparlole1114: Miért, van normális pasi? :D

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:16:53

@szepipiktor: "A fiatal fickóknak csak egy esti dugásra kellenek"

A nem fiatalnak is. Beszélgetni a haverokkal is lehet, ahhoz nem kell lakótárs.

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:17:23

@Oatmilk: Persze, a tükörben minden nap látom. :)

Oatmilk 2019.06.14. 23:18:17

@kolomparlole1114: Egyre inkább úgy érzem, hogy talán mégsem (csak) a nők hozzáállásával van a baj.

maxvaI baIcán bircaman · http://bircahang.org 2019.06.14. 23:18:29

A jelenlegi barátommal egy gőzfürdőben ismerkedtem meg és a kapcsolatunk már egy hete tart.

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:20:06

@Sally and Billy: Minden 2. cikk meg ugyanez nőben. Az nem uncsi?

kolomparlole1114 2019.06.14. 23:24:43

@Oatmilk: Rosszul hiszed. Csak veletek van baj, mi tökéletesek vagyunk. :)

Dr.Heart 2019.06.14. 23:48:19

@csakférfi: Kedves uram! Örüljön neki és becsülje meg, ez jó dolog.
A posztnak pedig az utolsó bekezdését ajánlom.

Dr.Heart 2019.06.14. 23:52:41

@Sally and Billy: Gyereket vállalni lehet, hogy késő lesz. Bár ismerek olyat, aki 50 évesen szült és boldog. Kívánom is neki, hogy megérhesse az unokát is.

szanalmas 2019.06.15. 00:02:31

@Sally and Billy:

Tegyük még hozzá, hogy ezek a 30-40-es lúzer faszok naponta ötvenkétszer elmondják, hogy ezek a nők (akiket ők sosem fognak megkapni) vegyenek vissza az igényeikből, mert azért nincs párjuk, meg alkudjanak meg, és akkor majd jó lesz nekik, mert ilyen hülyékkel élhetnek együtt, mint ők. Ismerek néhány ilyen szingli faszt, sötétek, mint az éjszaka. Aztán némelyik blogot ír, hátha úgy könnyebben viseli, hogy vén szingli lett, és egyedül maradt! :D

kolomparlole1114 2019.06.15. 00:08:10

@Oatmilk: Most ezt úgy mondod mintha nem így lenne. :)

kolomparlole1114 2019.06.15. 00:09:23

@szanalmas: És miben is jobbak ezeknél a cikkben is említett miss hülyepicsák?

Almandin 2019.06.15. 00:11:44

@Oatmilk: Vagy a másik lehetőség: 40 évesen élni egy kihűlt házasságban, ahol a férj már évek óta hozzá se nyúl, abban a tudatban, hogy már csak akkor lesz szex, ha esetleg megcsalja a férjét.
Kevés embernek sikerül. Régen inkább összeszorított foggal kitartottak a rossz házasságokban, ma inkább elválnak vagy meg se házasodnak. Régen is, és ma is boldogtalan a többség, csak más okokból.

Almandin 2019.06.15. 00:15:28

@szanalmas: Én is úgy vettem észre, hogy főleg azok szidják a szingli nőket, akik igénytelenek és nem találnak nőt. Akik kapcsolatban élnek és boldogok, nem foglalkoznak ennyit más magánéletével. Az igénytelen pasik pedig inkább a nőket szidják, mert magukat fejleszteni fáradságos lenne.

szanalmas 2019.06.15. 00:38:01

@kolomparlole1114: Nyilván a sötét szingli hülye picsák sem jobbak, de a sötét szingli pasik azt hiszik, hogy ők többet érdemelnek! :D Lásd a posztert:

"Pontosan azokat a tulajdonságokat látom bennük, amiket én (már) tudatosan kerülök egy nőben."
Persze ehhez képest ő sikeres és egyedülálló férfi, akinek semmi rossz tulajdonsága nincs. Hát persze, nyilván azért szingli!! :D

Ezt a kivetítést egy értelmes nő (is) azonnal vágja, ahogy Sally is vágta. Nyilván ilyen szinten csak azokkal a szingli nőkkel van esélye, akiket kerül, de ez már nektek bonyolult.

kolomparlole1114 2019.06.15. 01:07:32

@Almandin: Az igénytelen nők meg csak nyafiznak hogy "nincs egy normális pasi se".

kolomparlole1114 2019.06.15. 01:08:54

@szanalmas: "de a sötét szingli pasik azt hiszik, hogy ők többet érdemelnek!"

Ahogy a sötét szingli nők is azt hiszik hogy többet érdemelnek.

dartonita 2019.06.15. 01:10:35

Az a baj a szinglikkel, hogy a legtöbbjük a saját kategóriáján felüli partnert szeretne. A csóró, lompos, ostoba pasi gazdag bikinimodellt akar, és ugyanez fordítva is igaz.

acycloren 2019.06.15. 01:15:15

@Sjudit84: Tehát azok a férfiak, akik 30-as éveikre már csináltak pár gyereket, majd elváltak, eleget tettek annak a vágyuknak, hogy utódjuk legyen. Most pedig próbálnak új kapcsolatot keresni. Pedig férfiként nem fognak kifutni az időből 40 évesen, lehet még gyerekük (kérdés, hogy akarnak-e). Nőként meg te kifutsz az időből. Ez van.
Mindenki azt hiszi, hogy örökké fog élni és a végtelenségig találgathat.
A nők nem hajlandóak lejjebb adni az igényeiket. Ez a hipergámia, csak magasabb státuszú férfivel hajlandók szóba állni. Folyton rettegnek, hogy ha egy alacsony státuszúval összekötik az életüket, akkor elszalasztanak jobb lehetőségeket. És ez a halogatás, szőke hercegre várás egy csapdába csalja őket, kivénhednek. A végén a szingliség nem választás lesz, hanem kényszer.
A férfiak meg nem rettegnek attól, hogy rosszul választanak, élvezik az életet, ha van is párjuk, azt nem a státusza alapján választották, ezért nincs bennük rettegés, hogy lemaradnak egy jobb partiról.

acycloren 2019.06.15. 01:37:35

@Almandin: Párom ázsiai. Ő jobban keres, mint én, teljes munkaidőben dolgozik, emellett minden ügyet elintéz, amihez én nem értek, vagy nyelvi akadály van (Ázsiában élünk). Tudom, hogy az én esetem a ritkább, mert ázsiai nők, ha hozzámennek egy fehér férfihoz, akkor vagy dolgoznak vagy otthon vannak és gyereket nevelnek, háztartást vezetnek. Persze utóbbi a gyakoribb. Az ázsiai nők egyfunkciósak. Az, hogy egy nő egyszerre dolgozik, gyereket nevel, háztartásról gondoskodik, egy kelet-európai jelenség, sehol máshol a világon nem jellemző. Ezért egy ázsiai nő eltartót keres, aki viszi haza a pénzt, cserébe ő otthon van a gyerekekkel és esetleg kitakarít meg engedi a férjének, hogy néha megkúrja.
Az én párom nem ilyen, a többi ázsiai nő nem is tartja jó választásnak, hogy velem van. Mert én nem vagyok hajlandó eltartani, mindketten dolgozunk. Én kelet-európaiként ezt tartom normálisnak.

Oatmilk 2019.06.15. 02:45:51

@acycloren: :) A férfiak pedig egymás gyerekeit nevelik. Mennyivel jobb :D

acycloren 2019.06.15. 05:12:17

@Oatmilk: Volt olyan szexpartnerem, aki egyedülálló anya volt, dolgozott, ápolónő volt, kellett neki egy partner, akivel szexel néha. Meg se próbáltam nevelni a gyerekét. Semmi közöm hozzá.

acycloren 2019.06.15. 05:17:08

@Oatmilk: Ja és nem tűnt fel, hogy nem csak a férfiaknak vannak gyerekeik, hanem a nőknek is? Egy gyereknek két szülője van. Én azt nem tartom egészségesnek, hogy egy egyedülálló szülő összejön valakivel és elvárja, hogy az illető a gyerekének az új pótszülője legyen, esetleg örökbe is fogadja.
Egyedülálló szülőként szerintem pont hogy laza (szex)kapcsolatokat kellene építeni, nem új család alapításába kezdeni, belerángatni valakit a gyerek életébe, felelősséget rálőcsölni.

Oatmilk 2019.06.15. 06:59:25

@acycloren: Értem én. Csak felelősséget ne kelljen vállalni semmiért. Ha a nő szingli, nincs gyereke, akkor biztosan defektes, túl magasak az elvárásai. Ha pedig elvált és gyereke van, mit képzel, hogy laza szexen kívül kötődésre is vágyik. :)

acycloren 2019.06.15. 07:42:02

@Oatmilk: Mindenki vállalja a felelősséget a sajat gyerekeiért. Én, ha egyedülálló apaként keresnék új partnert, akkor semmiképp nem lőcsölném rá a gyerekemet. Én vállalnám a felelősséget a gyerekemért, mástól nem várnám el, hogy csak mert együtt gyűrjük a lepedőt, a gyerekemnek pótanyja legyen. Főleg ha van a gyereknek biológiai anyja is, akinek illik vele kapcsolatot tartani, nevelésében részt venni.

Ha az egyedülállö szülők nem úgy keresnének új partnert, hogy egyből elrettentik egy idegen gyerekkel járó felelősséggel, akkor sikeresebbek lennének.

Aki szingli, az nem feltétlenül defektes, de lehet, hogy a túl magas elvárásai miatt nem lett neki gyereke, párja stb.
A szexkapcsolat miért ne lehetne csak kötődéstől mentes. Volt nekem olyan szexkapcsolatom, ami átfordult tartóssá. A jelenlegi is így indult, aztán tartóssá vált.

acycloren 2019.06.15. 07:46:50

@Oatmilk: Lazán kellene ismerkedni, nem úgy, hogy az illető eldönti, hogy most márpedig tartós kapcsolatot keresek, aki ilyen és ilyen tulajdonságokkal rendelkezik és neveli az előző kapcsolatomból származó gyerekemet is.

2019.06.15. 08:11:01

@szanalmas: Volt egy hapsi, aki állandóan a nyakamra járt. Mondtam neki, hogy köztünk nem lesz semmi. De nem akarta elfogadni, nyomult tovább. Engem meg egyre jobban irritált, ami nyilván látszott is rajtam. Erre ahelyett, hogy végre vette volna a lapot, kitalálta, hogy azért jöjjek össze vele, mert nekem annyira borzalmas a személyiségem, hogy rajta kívül úgysem tudna senki elviselni :D

csakférfi 2019.06.15. 08:55:36

@Dr.Heart:
:)
Utolsó bekezdés!

"Én nem akarok senki kész életének az utolsó építőkockája lenni, cseresznye a tortájának a tetején lévő tejszínhabon, ne legyetek ti sem! Töltsétek olyan nőkkel az időtöket, aki képes adni is, nemcsak elvenni; aki tudja, hogy az együtt töltött, boldog évtizedekért ugyanúgy meg kell dolgozni, mint a házért, úszómedencéért, kocsiért, külföldi utakért. Akiknél maga a torta lehettek, melyre a következő emeletet már együtt sütitek."

Tanácsok....ajánlások...sztereotípiák!
Kiégés...haszon...karrier...önállóság...szertet...szerelem...lemondás...önzés...ego...
Zavar a fejekben......a "szivekben".
Hogy Te doktor lennél?
Milyen jó is lenne....elromlott (boldogtalan ,magányos vagyok)...begurulok a "szervízbe" megjavítják...ujra a régi.
Ezt a szereotípiát.....anyám borogass!
Olvasva a kommenteket.....
Ki akar változást?
Összes kommentelő!
Ki akar változni?
Senki.
Marad minden a régiben.

"Mikor megjelent az okosság.....megjelent a hazudozás"
Lao Ce
Szánalmas,felszines,csüggedő társadalom a miénk.
Itt "jót" akarni......lehetetlen.
Sajnos ez a tapasztalat.

"9Jobban boldogul kettő, mint egy: fáradozásuknak szép eredménye van. 10Mert ha elesnek, föl tudják segíteni egymást. De jaj az egyedülállónak, mert ha elesik, nem emeli föl senki. 11Éppígy, ha ketten fekszenek egymás mellett, megmelegszenek; de aki egyedül van, hogyan melegedhetne meg? 12Ha az egyiket megtámadják, ketten állnak ellent. A hármas fonál nem szakad el egyhamar."
Salamon A Prédikátor könyve.
Megfogadták?
Lófaszt.....okosabbak vagyunk mint őseink egykoron.
Hiszik a szinglik.

kolomparlole1114 2019.06.15. 09:29:18

@Oatmilk: Miért is kéne felelősnek lenni más purdéjáért? Mi közöm hozzá? Nehogy már a saját pénzemet és időmet költsem máséra. A legnagyobb lúzerség.

moonshadow 2019.06.15. 09:34:07

Igazából az egyedüllétel az az egyetlen gondjuk az embereknek, hogy hiányzik nekik a tapasztalat, milyen lett volna egy jó, több évtizedes-életreszóló kapcsolat. Aki ezen túl van negyvenes korára az tudja, hogy egyedül lenni sem rosszabb, csak más előnyei-hátrányai vannak.

csakférfi 2019.06.15. 09:42:47

@kolomparlole1114:
Van két "nevelt fiam". 18 és 20 évesek.
8 éve neveljük öket a feleségemmel és "költöttünk" a taníttatásukra,ruházkodásukra,etetésükre,hobbiajikra...milliókat.
Mielőtt a nejem hozzám jött volna 4 éve már elvált volt.
A gyerekek apa nélkül....kissé elvadultak voltak.
"Voltak"
Sikeresen bebizonyítottam tudok az apjuk helyett apjuk lenni...különb férfiként viselkedni.
Mivel az apjuk a mai napig keresi önmagát...helyét a társadalomban.
Szingli.
Lúzer?
Miket nem képzelsz?
Csak nem félsz "nevelni" neveletlen gyerekeket?
Mert mi lesz ha........
Néha "kinyílt a bicska" a zsebemben.
Most meg van két gyerek akinek elmondhatom mit gondolok róluk....nyiltan őszintén.
Ők is megtehetik.
Nyiltan őszintén.
Te meg örülj a "spórolt" pénznek.
Nagy hasznát veszed majd öregkorodban.
:)

csakférfi 2019.06.15. 09:51:15

@moonshadow:
Szar ügy ......az elköteleződés.
Tele feladatokkal , a másik erdekeinek figyelembe vétele.Lemondás vita,veszekedés,kibékülés,megbocsájtás százszor...ezerszer..hűség,becsület...stb.
Úgy hívják "társas lény".....ember.

csakférfi 2019.06.15. 10:03:38

@Sally and Billy:

"kitalálta, hogy azért jöjjek össze vele, mert nekem annyira borzalmas a személyiségem,"

Megkérdezte miért lettél ilyen "tűzről pattant"?
Meséltetett? Próbált segíteni hogy elviseld az "emlékeidet" rossz szokásaidat?
Mindenki szerethető....csak érteni kell .....nem lenézni.
:)

Dr.Heart 2019.06.15. 10:04:09

@csakférfi: Hasonlókat vallok én is, kár, hogy nem jött át. Hagyni kell az örök szingliket, hadd éljék az életüket. Aki tudja, mi az, hogy tenni valamit egy kapcsolatért, hogy építkezni, azokkal érdemes foglalkozni. Barátkozni meg lehet a többiekkel.

Dr.Heart 2019.06.15. 10:12:37

@szanalmas: Te már csak tudod:) főleg, hogy nem is ismersz.
1. Sehol nem írtam, hogy én hibátlan vagyok. A saját hibáink kijavításán minden nap dolgozni kell, én is ezt teszem. Sok hibám van és együtt tudok velük élni. Önismeret. Ha neked nincs hibád, örülj neki!
2. Félreértettél valamit: én nem is akarom ezeket a nőket megkapni, ha nem jött volna le, nincs velük dolgom, legalábbis ami a párkapcsolatot illeti. Rengeteg más nő rohangál a világban. Nem igazán érdekel, ki mit ért el, soha nem az volt az elsődleges szempont (ellentétben pár nővel).
3. Soha nem voltam évekig egyedülálló, szerencsére és nem is akarok az lenni. Ha ebből meg azt hozod ki, hogy "biztos kapcsolatfüggő vagyok" akkor dobok egy hátast :D

csakférfi 2019.06.15. 10:13:42

@Dr.Heart:
:)
Barátkozni?
Szingli nőkkel?
A nejem másképp látja.
:)
Van barátom...mind nős,vagy társa van.
Apropó Te nős vagy?
Én 20 évig éltem házasságban egy "modern nővel".
Elváltam 2011 ben.
Ujranősűltem még abban az évben.
Könnyű dönteni ha......nem érték az anyagi világ....pénz...karrier.
Vagy lehet "zacskós" becsületet kapni a Tesco-ban?
És "hűséget" kilóra a Lidl-ben?
:)

csakférfi 2019.06.15. 10:24:06

@Dr.Heart:

"saját hibáink kijavításán minden nap dolgozni kell,"
Nagy TÚRÓT.
Mindenki ezzel jön.
Tele a bakancsom vele.
Szokásaik....attitűdjeink vannak.
Ezért vagyunk szerethetők.
Nincs főtt kaja?
Nincs kimosva?
Nics kitakarítva?
Nincs a wc-fedél visszahajtva?
Nem jöttél időben?
Nem figyelsz rám?
Stb.
Na ez a "társadalmi agyrém".
Demagógia.
Gratula a coach-oknak.
Túlélési torzítás....tankönyvi esete.

Dr.Heart 2019.06.15. 10:24:09

@csakférfi: Nekem nem okoz gondot a hűség, a normális értékrend, meg a párkapcsolat.

csakférfi 2019.06.15. 10:26:39

@Dr.Heart:
Tehát nem vagy nős.
Kikerülted a kérdést.
:) :) :)
Lépek...dolgom van...glettelem a gyerekek szobáját...felújítunk.
Este 6 körül leszek ujra.
Amúgy meg......tetszett a poszt!
:)

Dr.Heart 2019.06.15. 10:36:54

@csakférfi: Nem tudom. Tudja, én úgy nőttem fel, hogy volt étel az asztalon és ki is volt mosva. Én is így élek, nővel is és egyedül is. A WC-fedélről nem tudok nyilatkozni, mert az mindig le van hajtva, kivéve, ha használják. Amúgy is gáz a wc-fedélen problémázni. Az összességében vett igénytelenséggel van a probléma, mert nem tart sokból kicsit odafigyelni magunkra és a környezetünkre.

Dr.Heart 2019.06.15. 10:38:30

@csakférfi: Voltam nős, de nem azon van a hangsúly. Ha leírom, hogy elvált vagyok, akkor azonnal betalálnak, hogy biztos azért siránkozok egy blogban :) holott csak néhány mai problémára szeretnék rávilágítani.

kolomparlole1114 2019.06.15. 11:53:36

@csakférfi: Nem a neveléssel van probléma, hanem a MÁSÉVAL. Más kölkével én minek foglalkozzak? Meg a csaj se azzal bassza el az idejét ahelyett hogy a KÖZÖS gyerekkel törődne.

steery 2019.06.15. 12:20:54

@kolomparlole1114: Szerintem inkább a szingli a gyakoribb fajta. Sőt, akik kapcsolatban élnek, nagy részt azok is egyedül vannak valójában, különféle látszat kapcsolatokban, alibi viszonyokban és mulandó álkapcsolatokban.

csakférfi 2019.06.15. 19:17:39

@Dr.Heart:
:)
Én is elváltam.....arcul ütött.!
Feltettem a kérdést "de miért?"
Magamnak.
Agyaltam 2-3 hónapot rajta.
Aztán döntöttem.
Élni akarok.....bűntudat nélkül!
"Azt hogy kell?" ez jutott akkor utána eszembe rögtön.
Mai napig sem tudom......
Te is "hibáid javításáról" irogatsz.
Pedig nem is azok.
Gyanítom újabb 8-10 év mikorra rájövök "hogyan kell".
Van időm.....a nyugdíjas éveimre várok.....második gyerekkor.....állítólag.
Talán kijavíthatom az 50 évvel ezelőtti szülői túlkapásokat velem kapcsolatban.
Anya nélkül nöttem fel....apám kissé "agresszív volt" mind verbálisan...mind fizikailag.
Nyilván......van mit "helyre hoznom"......amit nem is én követtem el.
Szóval.......kíváncsi leszek akkor majd nyugdíjasan a nejemmel egy széken a teraszon a diófa árnyékában.
Minden jót!
Sztem megérdemelnél egy házasságra alkalmas nőt!
Rendes embernek gondollak!
Mégis csak ez a "normális".
:) :)

csakférfi 2019.06.15. 19:20:39

@kolomparlole1114:
Más gyereke??
"Szólj már rá....mégis csak tevagy az apjuk!
Nejem kirohanásai egyike.
Amúgy.
:) :)

csakférfi 2019.06.15. 19:23:08

@steery:
El sem hinnéd mijen jó "móka" a nejemmel....amikor kivesézünk....szingli....házas.....embereket.
Nőket....férfiakat.
Sokat nevetünk.....
:) :)

jerk_off 2019.06.16. 01:27:01

érdekes egy kommentfolyam volt, döbbenetes módon nulla anyázással. ritka ilyet olvasni.

szinte minden hozzászólásban volt vmi igazsagtartalom, kivéve azt az egy féleszűét, aki még ebben a témában is meglátta orbán viktort.

az hogy ki és miért szingli sztem nem lehet egyetlen általánosító jellegű kaptafára felhúzni.
abban viszont egész biztos vagyok hogy mindenki "felfelé néz" - mindenki jobbat keres mint amilyennek magát értékeli. a nők jellemzően gazdagabb, sikeresebb, státuszban értékesebb prédára hajtanak, mint amennyire ők szépek. az igazán jó csajok még ehhez sármot is elvárnak, meg persze örök hűséget.
a ffiak meg jótestű, szép csajokra vadásznak (szebbekre, mint amit saját státuszuk indokol). az igazán sikeres ffiak ehhez még azt is elvárják, hogy a csaj "vak" legyen, de minimum toleráns, amikor az alfa másfelé vadászgat.
szóval, én tulajdonképpen már azon is csodálkozom, hogy egyáltalán létrejönnek házasságok és nem szingli mindenki.

én egyébként az vagyok, bár inkább az ódivatú, agglegény szót használnám. sokáig zavart ez a dolog, értéktelennek éreztem magam. mára kénytelen-kelletlen belaktam az életemet önmagammal és furcsa módon jól érzem magam benne, bár boldogságot nem hazudok. kurva ritkán takarítok, ha barátaim össze akarnak ülni egy sörre, én mindig ráérek, moziba egyedül szeretek menni, a gatyáimat szétszórom a kecóban, és reggelente zuhanyzom. hogy hiányzik-e ebbe az életembe egy nő? a f@sz se tudja. talán. de égető szükségét nem érzem, az biztos.

kolomparlole1114 2019.06.16. 13:38:15

@csakférfi: Te dolgod, én nem tudnék olyan gyereket nevelni, akinek az apja valahol máshol röhög magában hogy milyen frankó, neki csak be kellett lógatni a lompost, eltartani meg eltartja más.

Visceroid 2019.06.16. 15:12:34

@kolomparlole1114: "Lóvésabb szakmát kellett volna tanulnod. "

Rossz válasz, barátom! Jó dolog a lóvés szakma, ha napi 25 órát kell a munkahelyen töltened!

Oatmilk 2019.06.16. 16:57:23

@kolomparlole1114: azoknak a férfiaknak egy része pedig azon szomorkodik, hogy csak 2 hetente láthatja a gyerekét és nem ő neveli. Szerintem elvált apának lenni nem csupa móka és kacagás, hogy hurrá, egy gonddal kevesebb.

kolomparlole1114 2019.06.16. 18:02:32

@Visceroid: Az nem lóvés, hanem túlórás. Én lóvésat mondtam.

kolomparlole1114 2019.06.16. 18:04:47

@Oatmilk: Nem erről volt szó, hanem az utánfutóról. Én csak a saját gyerekemmel akarok foglalkozni, egy vadidegen kölök még az időt se vegye el a saját elől. Meg előlem se.

Visceroid 2019.06.20. 23:07:55

@kolomparlole1114: Olyat Hungarisztánban csak egy bizonyos kormányzópárt emberei kaphatnak. Őket meg hiába kérdezem, hogy mitől megy nekik ilyen jól, nem mondják el!
süti beállítások módosítása